نمایشگاه دوموتکس

نمایشگاه دوموتکس Domotex

نام رویداد: دنیای کفپوش Domotex
کشور: آلمان، شهر هانوفر
آدرس وبسایت: www.domotex.de
زمان برگزاری همایش در سال جاری: روزهای ۱۱ الی ۱۴ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۱ الی ۲۴ دی ۹۷)

نمایشگاه Domotex برای اولین بار در سال ۱۹۸۸ در شهر هانوفر آلمان توسط کمپانی Deutsche Messe که یکی از بزرگترین شرکتهای تجاری آلمان برای برگزاری نمایشگاهها می باشد برپا گردید. نمایشگاه دوموتکس پیشروترین ویترین برای نوآوری های کفپوش ها در دنیا می باشد.
آمار نمایشگاه پارسال در هانوفر بشرح زیر می باشد که اعداد بیانگر بزرگی این رویداد هستند.

  • بازدید کننده ۴۵۰۰۰ نفر
  • تعداد ۱۶۱۵برند مختلف بیش از ۱۰۰ کشور
  • فضای نمایشگاهی حدود ۱۰۶ هزارمترمربع

رویداد Domotex امروزه در سراسر دنیا علاوه بر آلمان در مراکز زیر برگزار می گردد:

  • ترکیه domotexturkey.com
  • چین domotexasiachinafloor.com
  • آمریکا domotexusa.com

نمایشگاه دوموتکس آمریکا که بعنوان یکی از بخش های توسعه یافته Domotex برای نمایش کفپوشها در سرتاسر دنیا می باشد شامل فضاهای نمایشگاهی برای برندها، کنفرانس ها و بخش های آموزشی برای تولیدات کفپوشها و نوآوری های این صنعت می باشد که در سه روز در پایتخت کفپوش آمریکا، شهر آتلانتا برگزار می شود. شرکتها مدرن ترین فرشهای ماشینی تولیدی، پوششهای کف برجسته، قالیچه های دستی، پوششهای کف با کاربرد مسکونی، طراحی کفپوش وینیلی لاکچری (LVT) و کفهای لمینیت، پارکت و کفهای چوبی را عرضه می کنند. همچنین کارگاههای نصب و کاربرد آنها نیز در کنار نمایشگاه اصلی برگزار می شود.
با مراجعه به وبسایت اصلی برگزار کننده همایش می توان برندهای صاحب نام و حامیان نمایشگاه که در همایش شرکت می کنند را مشاهده نمود. شیدارک با جمع آوری آخرین اخبار از رویدادهای مهم بین المللی در این زمینه، شما علاقه مندان را از آنها مطلع خواهد ساخت.